maandag 13 januari 2014

WET 'N WILD JUICY LIP BALM + REAL TECHNIQUES EXPERT FACE BRUSH

Ik kijk al een lange tijd make-up video's op YouTube van verschillende guru's. Eén daarvan is AndreasChoice. Ik keek een filmpje van haar waarin ze de Juicy Lip Balm van Wet 'n Wild gebruikte in de kleur Raspberry. Al een tijdje ben ik op zoek naar een lipbalsem met een mooie roze kleur. Toen ik deze bij haar zag, ging ik op internet kijken waar ik deze kon kopen. Zo kwam ik op de webshop The Make Up Spot die ik al een tijdje kende, maar waar ik nog nooit iets had gekocht. Deze lipbalsem kost maar €3,75 dus ik dacht: deze moet ik hebben! En nu ik daar toch iets ging kopen, nam ik ook een kijkje bij de Real Techniques brushes. Overal zie ik deze kwasten, maar ik heb er zelf nog geen één. Ik wil er al heel lang eentje hebben, dus ik besloot ook de Real Techniques Expert Face Brush (€14,99) in mijn winkelmandje te stoppen.



De Juicy Lip Balm is zó mooi gepigmenteerd! Hij is echt bijna fel roze en na een lange tijd zie je nog steeds de roze kleur op je lippen zitten. Op de foto hierboven zie je dat ik mijn lippen een mooie roze kleur hebben. Hier draag ik de lipbalsem, alleen een klein laagje. Als je het dikker op je lippen smeert, krijg je echt dezelfde kleur als de kleur van de verpakking.
Ook de Real Techniques Expert Face Brush werkt heel fijn. Hij ligt fijn in de hand en zorgt ervoor dat de foundation goed geblend wordt. Deze kwast brengt een heel mooi resultaat. Ik ben er erg blij mee!

Ik hoop dat jullie dit een leuke eerste post vonden en ik probeer ook meer stukjes te schrijven! Laat me weten wat jullie leuk vinden om te lezen en te zien.

Liefs,

Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten